Firma Zinplast to polski producent oferujący kompleksowe rozwiązania dla instalacji wodnych oraz gazowych, dla kanalizacji ciśnieniowej i grawitacyjnej. Firma istnieje na rynku 35 lat i niezaprzeczalnie jest pionierem w swojej branży. Od 2019 roku jesteśmy częścią ich wizerunkowej historii.
Rok
2019 – do dziś
Adres strony internetowej
www.zinplast.pl
Zakres prac:
- Rebranding
- Slogan firmy
- Księga znaku
- Strona internetowa
- Materiały reklamowe
- Wydruk
- Stała obsługa marketingowa
- Administracja www

Logo
Proces rebrandingu dla firmy z ponad 30 letnim doświadczeniem jest nie lada wyzwaniem. Firma ma swoją historię, tradycje, jest pionierem w branży i jest rozpoznawalna. Niemniej jednak głównym celem i założeniem procesu była rozpoczęcie nowej karty historii firmy, z naciskiem na jeszcze lepszą kontrolę jakości produktów.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo, które wprowadzi zupełną rewolucję w branży, zmieni sposób postrzegania marki, jednocześnie odzwierciedlając postęp, obecną strategię marki, jej wartości i idee.
Przedstawiliśmy dwie propozycje – jedną nawiązującą do poprzedniego logo, bardziej tradycyjną i zachowawczą i drugą – bardziej odważną. To właśnie tę propozycję wybrał Klient. Z pierwotnego logo pozostały jedynie kolory, jednak w zmienionych odcieniach, aby całość była lżejsza i bardziej nowoczesna. Użyty w logo slogan podkreśla podejście firmy do kontroli jakości swoich produktów. Całe logo to wynik długiego i przemyślanego procesu. Wszystko po to, aby jeden znak mógł przekazać tak wiele oczywistych i mniej oczywistych myśli.
#fec02f
#1e5194



księga znaku
Jako dopełnienie logo opracowana została księga znaku skupiająca w sobie wszystkie zasady oraz wytyczne dotyczące stosowania znaku. Stanowi pewnego rodzaju instrukcję obsługi dla osób, które w przyszłości będą korzystać z logo. Księga znaku daje pewność, że zbudujemy silny i pewny przekaz a wizerunek marki będzie spójny.
www
Projekt graficzny strony internetowej w oczywisty sposób wykorzystuje kolory nowej identyfikacji wizualnej. Głównym celem było zaprojektowanie strony internetowej, która będzie pewną formą katalogu oferowanych przez firmę produktów, wraz z ich specyfikacją, kartami technicznymi i innymi niezbędnymi dokumentami, tak aby użytkownik miał dostęp do wszystkich najwazniejszych informacji o produkcie. Kluczowe w projekcie było opracowanie intuicyjnej i przejrzystej nawigacji oraz estetyka całej strony.


wersja mobilna
W dobie smartfonów niezwykle istotne jest dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych. Zadbaliśmy o to, aby strona była w pełni responsywna oraz zapewniała komfort użytkowania na różnego rodzaju urządzeniach.
materiały reklamowe
Od wizytówek, ulotek, katalogów produktowych i grafik na social media. Zmiana logo nieuchronnie pociągnęła za sobą lawinę zmian całej identyfikacji wizualnej firmy. Jak wyszło? Oceńcie sami!
opinie
Nie czekaj!
Powiedz nam o czym myślisz i czego potrzebujesz a przygotujemy dla Ciebie kompleksową ofertę współpracy
Wolisz telefonicznie lub mailowo?
